petek, 3. november 2017

Povej mi, kako voziš in povem ti, kakšen človek si




Ljudje se delimo na flegmatike, kolerike, sangvinike in melanholike. Pa na odločne in mlačne. Pa na take, ki veliko gestikulirajo ali samo grdo gledajo in stiskajo roke na volanu. Vožnja z avtom je tisti lakmusov papir, ki pokaže,  kakšen vrste človek si na poligonu prometa. Če si malo sposodim psihotipe iz astrologije, bi bile reakcije različnih znakov na izsiljevanje s strani drugega voznika naslednje:
Oven: Prekleti kreten, ustavi ob cesti, da te sunem na gobec.
Bik: Sploh se mi ne da ubadat s tabo, osel izsiljevalski. Mudi se mi ne en dober zrezek z gobami.
Dvojček: Ravno telefoniram, tako da se nimam časa ukvarjat s tabo, ubogi izsiljevalski homunculus.
Rak: Joj, joj, kako si me izsilil, še dobro da sem ohranila mirno kri in se nisem zaletela.
Lev: Ok, si me izsilil, pa kaj je to proti veličini življenja, itak bova oba prišla na cilj.
Devica: Za dva centimetra mimo avta si mi švignil. Če jaz vozim s hitrostjo 100 km/h, moraš ti voziti vsaj s 110 km/h.
Tehtnica: Všeč mi je, če me kdo prehiteva, če je to všeč tudi njemu.
Ribi: Kako lepe oči je imel tip, ki me je ravnokar prehitel.

Zdaj pa malo mojih avomobilskih izkušenj z avtomobilizmom. Sem ženska in imam izpit od svojega 18. leta. Lahko si predstavljate, da sem na cesti doživela že vse mogoče. Čeprav se ukvarjam z jogo in različnimi načini umirjanja pretiranih rekacij, me včasih izsiljevalski vozniku tako razkačijo, da jim spustim ubijalski pogled ali kakšno slabo željo, kar mi ni v čast. Zdi se, da avto izzove v nas najnižje vibracije. Pred časom sem doživela dvakratno izsiljevanje na Verovškovi v Ljubljani. Zavijam na levo iz Drenikove in čakam nasproti vozeča vozila. Po desni me prehiti Citroen in švigne prvi mimo mene. V meni se že dviga vročica jeze. Vozim za njim in mu v mislih pošiljam strele in mrtvaške glave. Na koncu enosmerne Verovškove se postaviva vštric, tako da si z zanimanjem ogledam tega izsiljevalca. Preseneti me, da je sivolas moški prijaznega obraza, z dolgolaso sopotnico. Nasmehne se mi, kot da ni nič. Skoraj že hočem spustiti steklo in mu čestitati za odločno vožnjo, ko spremeni smerni kazalec in me še enkrat izsili pri vožnji v mojo smer. Bravo, sivolasi gospod, danes si pa pravi zmagovalec, ker si me v dveh minutah dva krat izsilil. Naj ti bog da srečo pri tvoji vožnji in naj ti sopotniki odpustijo tvoje vozniške grehe. Tudi jaz ti jih moram, da dokažem, da sem boljši človek kot ti!



Ni komentarjev:

Objavite komentar