sreda, 8. februar 2017

Slep je kdor se s petjem ukvarja ...




Pesnjenje je govorica svetega.

Je postavljanje sveta na novo.  
Je prestopati meje minljivega.
Je slutenje neumrljivega duha v končnem bitju, ki se izraža intuitivno.
Je prevajanje mistične govorice v črno bele znake.
Je opijanje s sladko-grenkim nektarjem samoopazovanja.
Je razprt balon čutenja, ki me odnaša visoko.
         Je risanje svetega kroga navzven do meja kozmosa.
 
***
 Če ne hodiš po robu
Te ni
Je le brezoblična kaša brez tvojih sledi.

***
 Če ljubiš, krvaviš
Žiletka je ostra
Ograja zapira svetove, da notri živi gnijemo.

***
Sem zlata dojka vesoljne matere.
Pridi in pij pri mojem izviru.
Potem pa pojdi in poj visoko pesem o bivanju.

***
Odpojem sveto pesem
Razvežem pentljo noči
Dekodiram skrito šifro
A čudež mi vedno med rokami spolzi.

Pesem je tista
Ki me poje
In Koda je tista
ki me čara.

Ni komentarjev:

Objavite komentar