sreda, 2. januar 2019

Moja nova leta



Res je, da novo leto zame ni kakšna posebna kronološka prelomnica. Medtem ko ima Božič svojo dušo in čar, mi novo leto ne pomeni prav veliko. Morda imam slabe izkušnje s praznovanjem tega praznika. Nikoli ga nisem doživela nekje v gozdni koči, v zasneženi pokrajini, s prijatelji, brez konfliktov. V mlajših letih sem bila »vesela« že dopoldan na Silvestrovo, tako da sem ob polnoči že omagala. Priznam, bila sem mlada in razigrana ter nisem znala dozirati čustev.

Odkar novo leto pričakamo v naši »žur kočici« v Iški, toliko let pozneje, mi gre bolje, tako da zdržim do polnoči. Razen enega leta, ko sem obležala s hudo mačkasto migreno in sem si kot v filmu Sam doma ob polnoči voščila: Happy New Year, Kevin.

Pravijo, da so na novega leta dan energije najmočnejše in se želje zagotovo izpolnijo. No, letos smo imeli namesto pirotehnike raje pravi pravcati ogenj. Ta me popolnoma začara, ko se zublji poigravajo in plešejo svoj ples. Ogenj ima moč razsvetljevanja in očiščevanja. Pravijo mu  pravijo tudi Veliki razsvetljevalec. Preganja namreč temo in prinaša svetlobo, omogoča videnje, zaznavanje, ne le dobesedno, ampak tudi v prenesenem pomenu. Tako sem torej ko so drugi zrli v nebo v rakete, jaz gledala v ognjene zublje in si predstavljala očiščenje svojih grehov in kot pravimo pri jogi, izprijenosti uma. 




Pa si rečem: Darja, včeraj si hodila po Marsovem labirintu, ki je prav tako ognjeni element, ni hudič, da bi ti letos zmanjkalo moči in energije za realizacijo tvojih 2 velikih projektov, tj. reiki inicializacija in slovensko-francoski literarni večer.

Zdaj pa še nekaj o labirintih. Ne misliti, da gre za tiste visoke z grmiči obdane poti, ampak za poti, obdane s kamni, med katerimi hodimo. Simbolizira našo pot, pomaga pri preobrazbi vrednot in prepričanj, ki nas omejujejo. Moja dobra prijateljica si je po načelu »naredi si sam«  zgradila Marsov labirint kar doma pri hiši. Po izročilu naj bi ta labirint »dajal moč, energijo, pogum in inteligenco. Varuje nas pred poškodbami, nesrečami in sovražniki. Odpravlja nasilje in jezo. Rešuje spore in povečuje storilnost.«

Naj se zgodi, pa naj bo vmes novo leto ali ne!



1 komentar: