četrtek, 12. september 2019

KJE PA VAS ČEVELJ ŽULI?


Mene čevelj oziroma mojo dušo žuli:

-          da se ljudje tako neodgovorno obnašamo do naše matere Zemlje
-           
-          da nam vse več klovnov kroji svet (ameriški predsednik Trump, britanski premier Johnson, ukrajinski predsednik Zelenski in konec koncev tudi  naš Marjan Šarec alias Serpentinšek)

-          da srednje medicinske sestre pri izraziti stiski z zdravstvenim osebjem lahko na primer po novem pacientu merijo temperaturo in mu pomagajo pri verskem obredu, ne smejo pa odstranjevati šivov in sponk

-          da je človek, ki je pomagal prijatelju pri prekrivanju strehe za to dobil kazen 1000 evrov

-          da je sodišče Damjanu Jankoviču odpisalo dolg v višini 29 milijonov evrov, da pa meni,če npr. ne plačam kazni  za parkiranje takoj odbijejo od plače in da mi država še nikoli ni odpisala nobenega dolga

-          da povsod postavljajo stebričke, da ja ne bi mogli več nekontrolirano parkirati

-          da na strehe postavljajo špice, da golobi ne bi mogli več tam posedati
-           
-          da se na meji postavlja bodeča rezilna žica

-          da je v glavah ljudi vse več nestrpnosti in materializma
-           

-           
MI JE PA V UTEHO, DA JE OKOLI MENE VSE VEČ DUHOVNO OZAVEŠČENIH LJUDI, S KATERIMI MISLIMO DOBRO IN ŠIRIMO ZAVEST

Ni komentarjev:

Objavite komentar