torek, 1. marec 2022

Put-in in Put-out

Zjutraj, to je zame ob 7.20, mi sonce posije v obraz, ker smo opustili spuščanje žaluzij. Prav je, da me tole prijazno svetlobno telo, brez katerega ne bi bilo življenja na Zemlji, obudi v nov dan. Živčni impulzi mi poženejo misli, da se spomnim, kdo sem, kaj delam tu, kakšen je moj današnji program. Kot policijski inšpektorji, ki lepijo na pano ključne podatke o primeru, ki ga rešujejo.

Na današnjem meniju: pregledati 30 strani prevoda za Sodišče, skuhati kosilo, mejna obravnava v Iški, poklicati prijateljico, brati krimič Odrešenik Joja Nesboja (nikoli ne vem, kako spregati tole ime). Danes ne bom šla v naravo, ker preveč piha. Vetra ne maram,…. ker ga pač ne maram. Ni kompatibilen z mojim senenim nahodom. Ta se zjutraj že oglaša z gostim izcedkom iz nosa, srbenjem oči in pogostim kihanjem. J. se vsakič zdrzne, ko kihnem, jaz pa vedno rečem: Ni korona, alergija je. Zanj korona še vedno obstaja, čeprav je kar naenkrat izginila iz medijev, kot da je nikoli ni bilo.

Novice je zamenjala nesrečna invazija Put-in (Put-out) Ukrajine. Kot bi se slon spravil na piščanca. 


Ni mu mar za žive ljudi. Berem, da je spet Amerika s približevanjem Nata Rusiji sprovocirala vojno. Pa teorijo zarote, da je Putin udaril po bioloških laboratorijih ZDA v Ukrajini. Kdo bi vedel, vojna je v vsakem primeru velika tragedija, ker v njej umirajo ljudje in ker sproži begunsko krizo. Rešiš si sicer življenje, potem pa … te namestijo v begunski center, ti dajo čaj in sendviče in to je to. Razjeda te strah, kje so tvoji, kdaj se bo to končalo.

Spomnim se tistega leta 1991, ko smo v Ljubljani, v nedeljo, ob 9. uri imeli alarm in sva z Geo in malo potovalko leteli v zaklonišče. Priznam, da sem se pokak… Pozneje sem izvedela, da je za vrtom mojih staršev v Rožni dolini strmoglavil helihopter. Skratka, bili smo čist fuč, pa se sploh nič hudega ni zgodilo.

Evropa je cagava dama. Zelenskega podpira in mu ploska, a bojim se, da bo orožje, ki ga zbira, za mnoge prišlo prepozno. Molotovke ne bodo mogle zaustaviti toliko močnejše ruske vojske, ki lepo z varne razdalje raketira mesto, tudi blokovska naselja in vrtce. Vsa čast vam, Ukrajinci, da se tako hrabro zoperstavljate velikemu bratu. Vem, kako trpijo Ukrajinci, ki delajo v Ljubljani, ko imajo doma svoje družine. Ljudje po svetu protestirajo proti samodržcu. Komaj so protestniki v Ljubljani pospravili plakate dol z Janšo, so izdelali nove z napisi: NO WAR, Adolf Putin, Putin=Orban=Janša. Ne moreš storiti nič drugega, pomembno pa je, da poveš svoje mnenje, da si sočuten, ker smo nazadnje VSI ENO!

Razmišljam, kako naše življenje krojijo zunanje okoliščine. Kot da smo v računalniški igrici. Dve leti je Stvarnik igral z nami igro z naslovom Covid-19, zdaj smo že v novi igri Putin versus World. Kakšni bodo leveli te smrtonosne igre in koliko nas bo stala?

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar