nedelja, 1. januar 2017

Pogled skozi okno v novo leto ali kako me je zatajil irski škrat

Pri dobrem krčmarju Pepiju pofotkam lepo okno z ledenimi rožami. Nazdravljamo z zdravilnim pivom in se z ostalimi pacineti, ki so tudi na zdravljenju, gledamo v oči in smo polni dobrih želja. Jože čaka na novo kolekciji "pin-up girls" v predverju krčme. Jao Pepi, če bi imeli vice police, bi ti že zdavnaj cenzurirali tele razkrečene babe ....

Zadnjič pri Pepiju srečam Aleša, ki je čisto kot škotski škrat, samo v izdaji XXL. Ker smo bili že malo v "hlapih" , sem ga vprašala, če mu je že kdo rekel, da ima anglosaško fizionomijo. Clo me je popravil, da je bolj irski škrat. What? Si pa poznavalec, si mislim. No, ne bodmo malenkostni, pač spominjaš na škrata... In letos se tale škrat spet oglasi, tokrat trezen, da nam zaželi novo leto.  Takoj mu dam hitri test: Si ali nisi irski škrat? Debelo me pogleda, vsa mistika izpuhti in reče, da NI. Klinc, zdaj sem  izgubila še tega edinega ižansko-irskega škrata. To ti je Darja razlika med fikcijo in realnostjo.

Grem v svojo spovednico, da si malo izprašam vest, popucam, kar je treba. Na očesu se mi je naredil ječmen prvič v življenju. A to pomeni, da nečesa nočem videt? Je  moje letošnje najlepše darilo v obliki "medvedka iz preteklosti" prišlo z namenom, da se pokesam za svoje ne preveč korektno obnašanje do njega? Prosim kozmos za odpuščanje, pustim za sabo staro skorjo in se ukoreninjim z novimi, močnejšimi koreninami.


Ni komentarjev:

Objavite komentar