sreda, 23. maj 2018

Kaj imajo skupnega varuh Harryja Potterja in Edith Piaf


Srečanja

Me prav zanima, ali ima koren glagola »srečati« kaj opraviti s srečo. Zame ima. Zamislimo si, da dogodek srečanja snemamo z dronom (popularno od zimskih olimpijskih iger v Koreji naprej). Dve silhueti prihajata z leve, ena z desne. Obrazi so brezizrazni, dokler ne pride do točke srečanja. Če je iskreno, postane izraz toplejši, začne se gestikuliranje, vmes pride še kakšen nasmeh …

Kar nekako mistično srečanje se mi je zgodilo prejšnjo soboto v Iški.  Okoli osmih zvečer grem ponavadi na obhod po dolini. Do takrat se pohodniki na Krim že odpeljejo in narava je spet tista pristna ter samotna. Pogled sega proti gozdnatim hribom v smeri Iškega Vintgarja. Umirajoča svetloba pričara spokojnost, temno zelena barva se lepo ujema z zastrto oranžno svetlobo cestnih svetilk. Polje zelenih pšeničnih bilk se rahlo pozibava v večerni sapici. Nekih sto metrov naprej, kjer se začenja gozd, zagledam na cesti srnico, ki nepremično stoji na cesti in gleda v mojo smer. Da ni to kakšen varuh, kot pri Harryju Potterju?



Obrnem in se vračam proti vasi. Pojem si pesem francoskega slavčka Edith Piaf Je ne regrette rien (Ničesar ne obžalujem, za tiste ki ne znate francosko). Ob poti stoji postava s kapuco na glavi in negibno strmi v zeleno polje proti Vintgarju. Preplavi me prijetno ščemenje. Spomnim se, da sem tega moškega videla, ko se je pripeljal z gorskim kolesom. Zdaj si je zgleda vzel še nekaj minut za meditacijo. Pogleda me in me pozdravi. Ujameva se v trenutku večnosti. Potem odideva vsak svojo pot. Spremenjena, saj nas vsako srečanje malček spremeni … 


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar