sreda, 9. maj 2018

Moj svet v podobah


Ptič navijalec


To podobo si je izmislil moj priljubljeni avtor Haruki Murakami. Ko je glavni junak istoimenskega romana vsako jutro slišal nenavadno oglašanje neke neznane ptice, jo je krstil za ptiča navijalca, ki vsak dan navije svet. Tako kot mi, ljudje, ki se zjutraj moramo namontirati, obleči, umiti, nadihati svežega zraka in pomantrati, preden gremo v svet, opravljati svoje poslanstvo. Ko se usedem za svojo pisalno mizo, si iz etuia za očala izberem pravo dioptrijo (podobno kot zobozdravnik pripravi najprimernejši sveder), potem pa zviz zviz s prsti po tipkovnici, v svet Evropskega sodišča, kjer se kregajo za oslovo senco, ali v kakšno evropsko direktivo, kjer se ukvarjajo s kakšno mikro uradniško zadevo ….

Hommage Miki Mustru


Zdaj se je utrnilo tudi pero oz. čopič tega velikana risank. Poleg tega da je bil odličen risar, je bil tudi izjemen človek. Tak topel in blag, v sebi pa zelo vztrajen. Bil je odličen plavalec. Ne vem, če vam je znano, vendar odkar mu je pred leti umrla žena, je vsak dan hodil na njen grob (ja, naša rožnodolska tajna služba vse izve). Spomnim se osnovnošolskih počitnic, ko je začel izhajati Zvitorepec. Vsak četrtek sem šla v trgovino na cesti 9 in kupila sendvič ter zadnjo številko tega stripa. Končno smo dobili svoje, slovenske superjunake iz risanega sveta, ki je vsak imel svojo značajsko posebnost. Njihovim slikovitim dogodivščinam smo sledili v kameno dobo in srednji vek, pa tudi v prihodnost. Hvala ti, Miki, za vse prekrasne trenutke, ki si nam jih pričaral, oz. pririsal!

Simbol bele kače


Sanjam o beli dooooolgi kači, ki se ovija v kvadratu. Mislim, da se plazi za nekom drugim ,a nato opazim, da zasleduje mene, potem se pa zbudim. Malo poguglam, kaj lahko pomeni simbol kače. Vse sorte: od preobrazbe, do seksualne nezadovoljenosti ali tudi ljubezni, ki te zasleduje??? Le kje ja ta sledilec?

Rak mi odnaša prijatelje


Trenutno imam dve prijateljici, ki jih najeda ta sivi odposlanec vesolja. Sta kot dve živali, ki samo čakata, kaj bo naslednji dan … Mi ostali pa z njima. Ne vemo, kaj reči. Saj bo…. samo da ne boli … bori se no matter what ….




Ni komentarjev:

Objavite komentar