petek, 13. november 2020

Petek 13 ali Korona vsak dan

Včeraj je bil Petek 13. Moj nekdanji direktor pri Renaultu je rekel: Nisem vraževeren, ker to prinaša nesrečo. Petki so na splošno pri meni stresni, ne vem, ali je to zaradi preobremenjenosti mojega čustveno-fizičnega “stroja” ali tudi nekih čudnih telekomunikacijskih povezav, ker mi velikokrat pade dol internetna povezava v službi in moram potem lepo do BTC-ja in resetirat računalnik.

Sicer pa trenutno kar vsak dan živimo po temle zgornjem seznamu: don’t go swimming, don’t have sex, don’t go out, turn on the stupid light before entering the room … Če malo pomislim, kje sem zares prikrajšana zaradi koronanorije. Še najmanj zaradi zaprtih štacun in bifejev ali pa zaradi kulturnih prireditev (npr. moj omiljeni Liffe). Kot deloholik imam tudi dovolj dela, ki ga opravljam od doma. Morala sem se edino navadit, da imam zadaj vedno slušno zaveso poročil o koroni, ker J vsa poročila vneto spremlja, kljub našemu prigovarjanju, da bolj razmišljaš o tem, bolj boš bolezen pritegnil v svoj svet. Živim tudi v svojem “mehurčku”, ko se vsak dan hodim sproščat v naravo, tako da je to tudi oK.

Seveda, kar pa mi manjka, je BLIŽINA. Tista spontanost, da objameš prijatelje in prijateljice, da ne razmišljaš, česa ne smeš, ampak samo greš …Moj zbiralnik oksitocina je poln, ker ga več proizvajam, kot ga lahko porabim. Dobr, delam reiki in se kopam v rozavijolični svetlobi. Z drago osebo meditiram in me to tudi čustveno hrani, ampak vseeno, to NI ZADOST. 

Um razume, a srce boli. Bolijo me človeške stiske, ki jih je povzročila epidemija, boli me, ko opazujem, kako se v ljudeh prebuja nasilje, da koljejo in streljajo. Eni glasno, vsem na očeh, drugi trpijo tiho za zaprtimi vrati. Vsi smo eno, zato se to dogaja vsem nam. Pri jogi pravimo, da ima vse svoj namen. Kolikor jaz lahko doumem namen tele koronice je obrniti se vase in v družino kot osnovno celico, postati čim bolj samooskrben, naučiti se skromnosti in hvaležnosti s tistim, kar imaš. V makro perspektivi pa vidim, da je to razgalilo vso bedo političnih in zdravstvenih sistemov. Zbudili so se ekonomski profitaši, ki se hranijo s strahom in stisko, kot vedno bo profitiral farmacevtski lobi, bogati bodo še bolj bogati, revni še bolj revni … Kaj pa starejši občani? No, oni so pa itak že godni za na oni svet. Saj se spomnite tistih “hitrih zdravstvenih ekip”, ki so starostnike razvrstile po stopnjah odpisanosti v primeru potreb po zdravniški oskrbi.

Dobrodošli v Krasni novi svet. Naj si ga vsakdo zgradi po svoje!


 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar