ponedeljek, 13. december 2021

Ljubezen in vse kar paše zraven

    Pa ga imamo, slogan za Spar, v katerem je Magnifico povezal svojo pesem za sestre Lahko ti podarim samo ljubezen, s prednovoletno nakupovalno mrzlico. Kaj pa po Sparovo zraven paše? Seveda pri njih kupljena smrečica, okraski, darila, jedača in pijača, in vse to za Sparovo karrtico (Rabim, rabim,  tole tud rabim …)

    Je kar škoda, da pojem ljubezni tako zlorabljamo in banaliziramo. V komercialne namene ali pa kot devalvacijo v komunikaciji. V ameriških filmih se na koncu vsakega telefonskega pogovora poslovijo z “Ljubim te.”

    Pri jogi pa govorimo o ljubezni, ki je najvišja vibracija, ki je brezpogojna in pomeni odnos do sveta. Središče ljubezni je v srcu. Če povem po fizikalno, v srcu so nevriti, s katerimi razmišljamo, čutimo in se spominjamo. Srce je tako pomembno, da ga raziskujejo v kalifornijskem inštitutu HeartMath.

Citiram njihove ugotovitve: „Sprememba v srcu je torej pot, ki pelje do osebne pa tudi družbene in globalne skladnosti in zdravja,« zatrjujejo strokovnjaki. Imamo namreč tudi nekakšno duhovno srce – morda bi ga lahko vsaj malo primerjali z modernim mobilnim telefonom, ki nas nevidno poveže z velikanskim omrežjem informacij. Prav tako tudi srce oddaja in izžareva nevidno energijo, skozi njo pa smo ljudje popolnoma povezani z vsemi drugimi živimi bitji in z vsem ustvarjenim. Energijsko polje našega srca nas povezuje celo z zemljo in soncem, energija srca nas na skrivnosten način dobesedno spaja z drugimi in vsem stvarstvom. Srce vsake osebe prispeva delež svoje srčne energije v tako imenovano skupno okoljsko polje."

Naša osebna čustvena naravnanost je torej izredno pomembna za vse stvarstvo (ne zgolj za naše zdravje), saj se skozi polje elektromagnetne energije širi na vse bivajoče.


    Priznavam edino tako ljubezen in zato ni potrebna nobena kartica!

Žurka s kostanjem in zdravniške peripetije

    Pretekla dva tedna mi spet dogaja na zdravstvenem nivoju. Najprej mi je dermatolog Fabjan (tam se vsi pišejo Fabjan) izrezal bradavico na nosu. Ko je rezal, so predvajali skladbo Bon Jovija in je zraven veselo zapel. Bravo, to je kirurška podlaga za moje rokersko srce. Rana se mi je kar razbolela in sem morala vzeti analgin.

    Potem je bil na vrsti poživitveni odmerek. Namesto da bi me poživil, me je sesu. Roka me ni bolela samo na mestu pika ampak povsod, pod pazduho in vse dol do prstov. Sem spet posegla po kemiji: lekadolu. Pa moči mi je pobralo, sem kot ena cunja.

    Zdravniških obiskov še ni konec. Ker se mi maje spodnja enica bo treba še k zobozdravniku in sigurno bo padlo še kakšno ruvanje. Pri meni je že tako, da je vedno vse na kupu.

    Še dobro, da imam Sparovo kartico, da si malo izboljšam razpoloženje.

    Če ne drgač, bom šla pa še v Staro Ljubljano na kakšen kostanjev žur!


 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar