torek, 14. junij 2022

Zapiski iz doline pod Krimom

Torek, 14. junija 2022

Počutim se kot zrela hruška, preden pade na tla. Moj svet implodira in čaka manifestacijo udejanjanja. Darivaya, naš center za zdravo dušo in telo, se bo začel uresničevati šele septembra. Do takrat miselne in energetske priprave, brainstorming, nabiranje informacij o organizaciji predstavitve in možni lokaciji izvajanja.

Delo na vrtu me prizemlji. Nervira me kaos neodpeljanih smeti pri adaptaciji vikenda. Dokler to ne bo to fizično in energetsko počiščeno, ne bom mirna.

Sestavim si jutranji urnik: zalivanje, kavica ob poslušanju ptičkov, jutranja joga, delo na vrtu, sprehod po gozdu, kolesarjenje. Pa ne mislite, da mi vedno uspe!

Potem sledijo posvetne stvari kot trgovina, pivce za živce, miselna hrana v obliki časopisa ali knjige. Po zaključenih gospodinjskih opravkih horizontalni počitek, ki ga moja uboga hrbtenica po vztrajnem sklanjanju nad rastlinjem hudo potrebuje.

Ko sedimo pod nadstreškom (to je še edini kotiček, ki gleda na zeleno vegetacijo, ker so okrog nas zrasle same hiše z angleško travico, za kar je bilo treba posekati vsa visoka drevesa), mimo prihajajo razni sosedje. Srkam njihove vibracije in informacije. Od Vitka izvem, da pri agenciji Oskar v reki Iški navsezgodaj izvajajo meditacijo s kopanjem v hladni vodi. Bingo! To me zanima in bom raziskala.

Z Blažem modrujemo o odnosih moški-ženska, o zmagi nad zasvojenostjo z alkoholizmom, o faci in fenomenu Clinta Eastwoodu. Vem, da je njegov sin džezist, izvem pa, da tudi sam igra saksofon in da je napisal glasbo za Najine mostove. Blaž vse začini s svojim pristnim humorjem. Je dizajner in glasbenik ter ima svoj snemalni studio. Ob sobotah se pripeljejo ostali rokerji iz benda z nažgano muziko v avtu. Taki tapravi možati dedci. Ob pavzi razpravljajo o C in G duru, solažah in slovenski glasbeni sceni. Jaz pa plevem v šavju in jim prisluškujem.

Vedno so  me zanimali taki odlomki iz življenja, iz katerih si lahko sestaviš kolaž. Ali ko na primer na sprehodu ujameš kakšen stavek mimoidočih: “Jaz sem mu pa rekla, da tako ne gre več… Je bilo lepo na potovanju… Kako, da ne razume, kaj mu želim povedat …. So mi pripeljal ta malo, ne da bi mi prej povedal … Veterinar me je stal 350 €, itd.”

Na jogi meditacija na srčno čakro. Vdihujemo smaragdno barvo in čistimo zamere, strahove in dvome, ki se naberejo v srcu. To je središče duše in povezava z božansko ljubeznijo. Zame je to najpomembnejše energetsko središče, ker gre skozi njega vse dobro in slabo. Treba se je naučiti zaščititi ga pred slabim in ga čistiti z odpuščanjem ter predajanjem ljubezni. 

Ti, ego moj, pa kar lepo tjale v kot in da si mi čisto tiho!


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar