petek, 20. maj 2016

Drobir današnjega dne




Kralj Matjaž se je prebudil in je šel v Pivovarno na pir, da reče Živjo, življenje (slogan reklamnega oglasa)



No, sem v enem od svojih prejšnjih objav pisala, da bi Slovenci morali imeti za nacionalnega junaka močnega dedca, kot je Martin Krpan, in ne spečega kralja Matjaža. Zdi se, da me je speči mož slišal in se je prebudil. Zakaj pa se je prebudil? A je slišal Cmerarjevo krilatico: »Slovenec sem. Ne jamram. Iščem rešitve« (pa ji ni verjel?) in se je zato odpravil Slovencem pomagat? Kje pa, žejen je bil in prišel na plano, da se odžeja. Prav prostodušno vam bo dal za pir, če ga boste srečali. Te dni me lahko vidite, kako oprezam okoli Pivovarne, v bližini katere živim, in čakam, da mi da za rundo.

Spogledovanje s slepim mladeničem


Danes se odpeljem v službo z avtobusom. Pri postajališču Stara cerkev skozi vzorčasta okna avtobusa zagledam čednega mladeniča. Malo si ga ogledujem in vidim, da ima v roki belo palico za slepe osebe. Čudno se počutim, ko ga gledam, on pa tega sploh ne zazna. Če bi me pogledal nazaj, bi najbrž takoj umaknila pogled, tako pa ga lahko po mili volji gledam. Kar nekaj svetokrunskega je v tem mojem početju, ker se ne more braniti pred mojim vsiljivim pogledom. Potem avtobus spelje.
So long blind man and many happy insights …


13. maj 2016 

Stegenske poti











Po končanem 4-5-6 urnem delavniku si trudno čelo hladim ob sprehodih po stegenskih poljih (s sklanjanjem tega nesrečnega imena je bilo že veliko štosov kot npr. štajerska različica »v Stegnih in med Stegni«. Nekaj slikovnega materiala iz mojih stegenskih pohajkovanj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar