sreda, 25. maj 2016

Kogar je pičila kača, se boji vrvi




Mi, ex-rakavi, smo stalno na stand-by-ju in prisluškujemo telesnim znakom, da ne bi kje naša kačica dvignila glave.

Pred kratkim opazim, da me boli bezgavka pod pazduho in takoj zaženem paniko. Tipam se ponoči, tipam se podnevi in si rečem, da bo spet bo treba na onkologijo. Ni isto, kot kadar imam redni letni pregled. Tokrat imam spet dvome in skrbi. Ob operaciji so odkrili, da so v varovalni bezgavki zasevki in so se nanje spravili z obsevanji. Vendar je celični nivo tako minuciozen, da ne moreš nikoli vedeti, kam je odplavilo zlovešče celice. Skatka en grozdek ljudi, ki nismo naročeni, nas čaka pred triažo. Doktor me pretipa in itak ne ugotovi nič. Pravi, da naj se naročim na ultra zvok. Sestra me vpraša: »A je doktor rekel, da greste takoj na UZ, a se morate naročiti?« Ima me, da bi se zlagala, da bi prišla čim prej na vrsto, a se zadržim. Mama me je učila, da ne smem lagat. Ko sem pri frizerki vzela lasnico, sem jo morala nesti nazaj in sem mislila, da se bom v zemljo vdrla od sramu.

Dobro, UZ čez 14 dni. Skušam se čim manj obremenjevati, saj s tem nič ne spremeniš. Težko dočakam dan D. Zdravnica drsi po želirani koži in je tiho. Madona, a boš rekla kaj, al ne. »Nič ne vidim,« končno izusti. »Bezgavke so čisto drobne, najbrž imate nategnjeno mišico, ker bolečina poteka po rasti mišice,«pove.  Fijuu, si oddahnem. Pošljem dobro misel vsem, ki se za temi zidovi, ali kjer koli drugje, spopadajo s to težko boleznijo.

26. maj 2016




Se črne punčke igrajo z belimi punčkami?



Po pločniku hodi črnec in za roko drži hčerkico čokoladne polti. Ta v roki drži belo punčko-igračko. Ne vem, zakaj sem mislila, da imajo temnopolte punčke tudi temnopolte baby dolls. Kako neumno! Nikoli mi tudi ni prišlo na misel, da bi svoji hčerki kupila temnopoltega dojenčka, čeprav bi lahko že takrat spodbujala enakost med rasami. Rasni predsodek je v bistvu tako globoko usidran, da sploh ne pride na dan, da bi ga osvestila in razgradila. Na spletu preberem, da si je hči pisočega zaželela temnopolto punčko. Ko jo je očka hotel kupiti, je videl, da je dražja od bele punčke (a je to mogoče zaradi cene barvila?). Ko je vprašal zakaj tako, so odgovorili, da gre za pomoto in to ne samo pri enem prodajalcu igrač. Več.


Ni komentarjev:

Objavite komentar