nedelja, 11. marec 2018

Dnevniški utrinki



Brezup irskega filozofa, ki presega obup

V današnjem svetu,v katerem je kar precej ezoteričnih filozofij o upanju in na pol polnem namesto na pol praznem kozarcu, v naš slovenski svet udari irski filozof Terry Eagleton s svojo teorijo brezupa. V okviru Fabule takole izrazi svoje črni misli: »Pregovorni kozarec zame ni le na pol prazen, temveč gotovo vsebuje tudi kakšno nagnusno, celo smrtonosno tekočino. So ljudje s filozofijo: jej, pij in se veseli, kajti jutri bomo umrli, in drugi, nekoliko bolj sorodni mojemu okusu, ki pravijo jutri bomo umrli
No, fajn, takole stališče pa ni »my cup of tea«. Filozofija v prevodu pomeni prijateljstvo do modrosti. Vedno mi je bila blizu, vendar sem pri gimnazijskem zgodovinskem pregledu ugotovila, da si filozof vedno zastavi eno perspektivo do »biti« in jo potem do onemoglosti gloda. Pride drug filozof in jo gloda z druge strani. Moja bit kot čista zavest pa si je ustvarila svojo perspektivo gledanja, ki je by the way veliko bolj optimistična: jej, pij veliko piva in se veseli življenja, potem boš umrl in se na novo reinkarniral.

 
Kdo ima večjega (gumb namreč)
 
 
Živimo v norih časih, ko se dva vrhovna voditelja, ob psihiča, prepucavata, kdo ima večji gum za uničenje sveta. Velikemu striparju Izarju Lunačku predlagam, da nariše strip o teh dveh izrazito groteskno komičnih likih. Pri poročilih izvem, da se obeta prvo zgodovinsko srečanje Trumpa in Kim Džong Una. Predlagam, da si v okviru srečanja ogledata serijo Zvezdne steze, ki predstavlja optimistično prihodnost, v kateri je človeštvo preseglo bolezni, rasizem, revščino, nestrpnost in vojne na Zemlji??

 
Črne in bele ptice za 8. marec in iskanje manjkajočega puzzla


Za 8. marec z Majo ženskam podariva branje Črnih in belih ptic v knjižnici Fužine  Tokrat za razliko od Trubarjeve hiše nastopava pred neznano publiko. Čutim, kako prisluhnejo mojim besedam in dihajo z mano. V pajčolanu Majinih zvokov nas prevzema čarobnost trenutka. Terry iz zgornjega zapisa, ne veš, kaj zamujaš (hihi).
 
Že nekajkrat so se mi zapisale ali izgovorile besede, da sva z Majo, mojo sorodno dušo, s katero sva prijateljici že od osnovne šole, kakor dva puzzla, ki se prilegata. V časih faksa sva imeli fanta iz tujine, ona Nizozemca, jaz Francoza. Potem se je zgodil moj rak in ona je bila do takrat že precej naprej v duhovnosti. Priporočila mi je integralno jogo pri Igorju, ki mi je precej pomagala pri iskanju odgovorov na moja vprašanja. Potem so se zasvitala Svitanja, Maja pa je medtem že osvojila gonganje in tako sva začeli skupaj nastopati. V Fužinah se nama je dobesedno zgodilo iskanje manjkajočega puzzla. Obe prineseva pecivo v škatlah za piškote. Po končani predstavitvi hočeva škatle zapreti s pokrovoma. Moj pokrov je na mizi, njenega ni. Kot v risanki A je to! kot Pat in Mat iščeva pokrov pod mizo in v vrečkah. Pokrova NI. Zadeva postaja sumljiva. Potem pa obrnem svoj pokrov in vidim, da je v notranji strani neka čudna ploskev, ki se čudežno prilega notranjosti mojega pokrova. Njen pokrov je bil torej ravno toliko manjši, da sem ga v trenutku nezbranosti pokrila s svojim. A ni to dokaz brezhibnega prileganja in dopolnjevanja?

 


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar