petek, 29. marec 2019

O našem notranjem otroku

Ljudje imamo različno otroštvo, nekateri se čutijo ljubljeni in sprejeti že od malega, drugi smo imeli težje otroštvo in smo si morali šele kasneje v življenju nadomestiti ta manko ljubezni. V Svitanjih sem že pisala, da sem rano mladost preživljala v Stari Ljubljani pri čudaški in hladni stari mami in sicer čustveno toplem dedku, ki pa ni imel kaj dosti besede pri mojem čuvanju.

Zadnjič sem na poti do Francoskega inštituta zagledala odprto okno na Bregu 16, kjer sem doživljala to svojo otroštvo. Zagotovo je stanovanje spremenjeno, a me je kar poneslo v spomine, kako rada bi bila muha, ki bi poletela noter in si ogledala prostore. Žalostni spomini zbledijo, melanholija pa ostane, ostane tudi neka nepojasnjena želja, da bi spet malo podrezala v to nevralgično točko. Podobno kot žuželke privablja svetloba.

Ta moj ranjeni notranji otrok pa ni ostal brez pomoči. Pri jogi ga večkrat zdravimo z meditacijo na notranjega otroka. Glas nas popelje v preteklost, dokler nam seže spomin. Predstavljamo si sebe kot majhnega otroka in prisluhnemo njegovi zgodbo. Potem ga potolažimo in mu zagotovimo, da ga nikoli več ne bomo zapustili. Za nazaj ga moramo prepričati, da je bil vedno ljubljen in sprejet. Tečejo solze, a dobro dé. Tako se ljubeče osvobajamo preteklosti. Včeraj sem med meditacijo prvič dobila darilo od mene-deklice, in sicer slikico, ki mi jo je narisala, na kateri se majhna in velika deklica držita za roko in letita v nebo … Hvala, Igor za to lepo meditacijo, ki si jo tako čustveno posnel!

Kaj pa o zdravljenju notranjega otroka pravi ameriška predavateljica, psihologinja in mentorica za osebno rast Bethany Webster?

»V sebi imamo moč, da zapolnimo notranje razpoke, ki so nam jih povzročile nezadovoljene čustvene potrebe v otroštvu. Ko se povežemo s svojim notranjim otrokom z namenom, da ozdravimo njegove rane, lahko znova prebudimo svojo življenjsko energijo in občutek notranje varnosti.
Vsi nosimo v sebi potrebo, da bi bili oboževani, ljubljeni, potolaženi, negovani in spoštovani v svoji edinstvenosti. Ko svojemu notranjemu otroku pomagamo, da začuti te občutke, smo priča vstopu sveže energije in vitalnosti v vsa področja našega življenja, saj se osvobajamo sramu ter sidramo v dobroti in hvaležnosti. To nas dvigne na novo raven zaupanja, lahkotnosti in radosti. Naš notranji otrok se počuti dovolj varno, da lahko izrazi svojo resnično naravo«.

Dajmo, dragi moji, vzemimo si čas in najdimo tega otroka v sebi, zaplešimo, igrajmo se, skačimo po lužah, smejmo se do onemoglosti … Še prekmalu bo otrok v nas odrasel!

Ni komentarjev:

Objavite komentar