ponedeljek, 7. oktober 2019

Rožnati oktober ali med življenjem in smrtjo


V mesecu, ko pridne prostovoljke pletejo roza šale okoli dreves in se gospodje vozijo v oblekah na motorjih, da ozaveščajo o pravočasnem odkrivanju raka, ta »nesnaga« kar jemlje duše in jih vozi v svoje podzemlje. Če omenim samo dva nedavna primera: S sveta je spravila, kot sem prebrala v francoskem lokalnem časopisu enega najbolj nadarjenih kitaristov, nekdaj »mojega« Emmanuela, in našo najboljšo kotalkarico, ki je imela samo 32 let.! Pa je vseeno, če sta bila poznana, gre za 2 človeški usodi, dva boja, ko do zadnjega upaš, da ti bo uspelo premagati bolezen …

Sama sem po 10 letih že napredovala v »lažjo« ambulanto letnih pregledov, bom rekla tako imenovane »začasne« zmagovalke. Privilegij je biti naročen ob 16h, ko se dopoldanski hrup na Onkologiji umiri. Nič več ni treba v vmesno sobico med peklom in nebesi, kjer si slečeš modrček in čakaš, da te pokliče zdravnik. Letošnja zdravnica je bila super. Na vprašanje, kako prenašam še vedno prisotne menopavzne znake, sem ji odgovorila, da z jogo in reikijem. In poglej ga zlomka, odgovorila mi je, da je to »dobra izbira«. Tud zdravniki niso več, kar so bili nekoč.

Zdaj se selimo na Bokalce, kjer doživljam drugo dramo, povezano s poslavljanjem. Moja mama je namreč stara 88 let, po nekaj padcih je padla v letargijo. Ne vstaja več, v očeh je zamrl sijaj, najbolj je vesela, če je lepo pod kovtrčkom in gleda v strop ali pa zaprtih oči pregleduje svoje življenje. Včasih se nasmehne kot majhna, navihana punčka, drugače pa odgovarja samo z enozložnicami: Ja, Ne, Seveda …Hrano odklanja. Včasih se razjezim, da se ne sme vdati, saj je vendar moja mama! Vedno je bila odločna in pripravljena na boj. Potem pa se spomnim, da nimam nobene pravice odločati namesto nje. Na srečo ji moja dobra zdravilka pomaga na daljavo, da ji lajša pot, ki ji je namenjena. Jaz in sestra lahko njeni fizični lupini samo lajšava tuzemsko bivanje z masažo, vožnjo na invalidskem vozičku v Rožno dolino, energetskimi vibracijami blagoslova in ljubezni.

Sicer pa je vedno tako, kot mora biti. Amen!

Ni komentarjev:

Objavite komentar