petek, 10. junij 2016

Kakor napravi stari je vedno prav




Danes zjutraj sem knjigo zamenjala za vrečo češenj. Je že prav. To je edinstvena menjava v 10-dnevnem življenju te knjige.

July je iz svoje malhe potegnila kup magičnih naslovov knjig, ki jih bom v najkrajšem času prebrala. Počutim se, kot da imam v roki mrežo za metulje in z njo prestrezam dobre misli.

Mislim, da sem srečala svojega angela v književnem svetu. Nič se ne bomo omejevali, gremo na polno!

Drugačni

Že nekaj časa se na bilboardih pojavljajo znane face z mavričnimi lasuljami. A je blo res treba tako daleč za reklamo o različnih okusih Radenske? Na sliki spodaj vas tudi jaz pozdravljam kot drugačna oseba. Bilo je pred dvemi leti v Benetkah. Z Janom sva s Kuponkom šla na karneval. Dež nas je spiral spredaj in zdaj, bilo je mrzlo, za nagrado smo imeli še točo, ko smo se v preobremenjeni ladjici vračali z otoka Burano. Ko to doživiš, ima voda res drugačen okus.






Odprto pismo odgovorni za PR na onkologiji Duratović- Konjević


Spoštovana gospa Duratović- Konjević!

Pred enim tednom sem vam poslala mail, v katerem sem vam pojasnila, da sem izdala knjigo o premagovanju raka in da bi rada glas o tem razširila po vaši kanalih, da se na novo oboleli ne bi spotikali na istih mestih, kot sem se jaz in še toliko drugih.
 KER JE O TEM TREBA GOVORITI ZA VSE TISTE, KI TEGA NE ZMOREJO!

Dali ste me na stand-by, češ da morate govoriti s svojimi nadrejeni. Tudi sama vem, kako smo se v službi PR otresali prošenj za npr. plavanje do blejskega otoka v imenu svobode homoseksualcev ali prenovo orgel v kakšni vasi.

Jebemti, ne ponujam vam nobene »krame« po telefonu, kjer se prodajalca na hitro znebiš, rekoč da njegovega izdelka ne rabiš.
A smo res že tako zbirokratizirani, da smo pozabili kaj je človek, oz. kaj je človek z rakom, ki si želi svojo zgodbo o uspehu širiti med svojimi sotrpini? Hej, sotrpini, rabim vaš glas podpore, da slišimo, kdo so ti nadrejeni, ki zasedajo za debelo izoliranimi vrati, da ja ne bi do njih prišel kakšen glas vpijočega.

Post sciptum:

gospa se mi je opravičila za pozni odgovor. Vrhovi so jo preusmerili na standardne naslove, potem pa je prišlo do "neljube" "nepredvidene" zamude. Ni me hotela dati na čakanje. Zdaj imam prave naslove, na katere se lahko obrnem.  AMEN!



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar