četrtek, 16. junij 2016

Medvedke, prihajam



Bombastični naslov v medijih: »Ostareli slovenski žigolo v Pirenejih« zaplodil 23 od 28 medevedov, ki so jih našli v Pirenejih. Balou, njegov naslednik, je imel za sponzorja samega Gerarda Depardieu-ja, (ki bi ga tudi lahko razvrstili v kakšno živalsko vrsto).

No, sedaj so v Pireneje spustili Goiata (Goiat v katalonščini pomeni mladenič-najstnik) . Kako je najstnik iz kombija veselo odhlačal katalonskim medvedkam naproti! Madona, mogoče pa naše pehajoče gospodarstvo rešimo z novim slovenskim izvoznim proizvodom – medvedom



Srečanje z Renaultovci



V parku poleg Navja, posvečenemu Knjigi, se dobim s peščico nekdanjih, sedanjih in upokojenih Renaultovcev in Renaultovk.  S ta pravimi! Tokrat odlomke iz moje knjižice bere naš nekdanji sodelavec, amaterski igralec Tone Bertoncelj. Kako čarobno zvenijo moje besede iz njegovega šarmantnega »govornega« organa. Prisluhnem jim iz razdalje, kot da jih nisem pisala jaz. Na isto klopco se skupaj usedemo trije »zaznamovani«. Kakšna simetrija kozmosa!

Potem se Svitanja preselijo v Svetilnik (ja, vse se sveti). Koliko si imamo povedati, smejemo se do onemoglosti, ko iz nas vrejo spomini na francoske tlačitelje. Imamo se radi, ker smo si še vedno blizu. Francoski napoleončki oddidejo, mi pa ostanemo tukaj, v naši lepi zeleni deželi, nekdanji francoski provinci …

O molku
 


V Svitanjih sem govorila o pomenu besede. Danes bom pisala pa o molku.
Ta je lahko bogastvo miru, zadostnost bivanja, odsotnost misli in besede, stanje brez mnenja, skrivanje (pustite me pri miru), lenoba (se mi ne da razpravljati), ignoranca (me ne zanima).

Se mi zdi kar nevaren. Tak prežeč, nikoli ne veš, kaj bo iz njega planilo. Z molkom dopuščamo manipulacijo in zločine. Slovenski pregovor »Kdor molči, devetim odgovori« danes ne velja več. Kdor molči, nikomur ne odgovori. Treba je govoriti, peti, pisati, karkoli pač najlažje počneš, da se opredeliš, da se sliši tvoj glas, da pustiš svoje sledi …
Drugače te ni.
Morda bomo lahko, ko bomo na ravni tibetanskihh menihov, stalno molčali, zdaj pa imam(o) še toliko povedati!

Ni komentarjev:

Objavite komentar