torek, 7. junij 2016

Širjenje vala




Zalučala sem kamen v vodo in val se je začel širiti v vse smeri.
Po predstavitvi Svitanj se je zgodilo.
Prinašate mi razne kontakte, priporočila, namige … male kamenčke, ki pluskajo v vodo in val se nezadržno šiiiriiiii. Lela, hvala za Žensko, ki teče z volkovi!







Blogoslovje

Ko sem malo brskala po spletu sem naletela na ti dve zanimivi definiciji bloga:
1. Nekateri sicer trdijo, da pišejo blog samo zase, vendar to smo že mnogokrat razčistili. Tak bloger se mora enostavno vsesti pred ogledalo, si pogledati v obraz in si stokrat ponoviti “Jaz sem eden navaden velik lažnivec“.

2. Zame osebno je moj blog nekaj podobnega kot toaletni prostori (po domače sekret) v hiši. Na blogu pač opravljam potrebo in ko me zagrabi, pišem. Le da je pri tovrstni potrebi zaželjeno, da te še kdo opazuje pri tem početju, ker sicer to nima smisla. Potrebe pa so različne, od kritike oblasti, razmišljanja kar tako (učeno rečeno kontemplacija v tri krasne), soljenje pameti drugim …

Prevajalcem priporočam strastno pisanje blogerja Milliama z naslovom Pisarije nekega Mandeljca. Več
Po naslovu mi je všeč tudi spletna stran Manični poet. Več  


O objemih


Po navdihujočem pogovoru s sošolko moram napisati objavo o objemih:


So trdi in mehki

Voljni in oklepajoči

Dajejo in jemljejo

Poučujejo in razorožujejo

Obrnjeni navznoter in navzven

Sami sebi namen? …

  A kdo ve, kje je kakšna šola objemanja?
 



Ni komentarjev:

Objavite komentar