torek, 9. avgust 2016

First we take Manhattan then we take Berlin (Leonard Cohen)





Jaz pa pravim najprej "zavzamemo" Ono potem pa še Europa Donno. Ja, seveda same ženske revije, kamor tudi spadam. Saj je kar smešno deliti svet na moške in ženske duše, saj smo pač vsi ENO (a ne Igor?) Se mi pa vseeno zdi, da je ženska duša drugačna, bolj kompleksna in komplicirana in da koplje globlje.

No, mislila sem, da bodo moji polžki iz Svitanj poleti spali, ker je na splošno uspavana vsa Slovenija, pa se je zgodilo ravno obratno. Urednici One Sabini Obolnar sem še pred dopustom poslala nekaj odlomkov iz knjižice in mi je obljubila, da se mi javi po dopustu, ko prebere besedilo.. Takoj 1. avgusta mi je napisala, da je besedilo preprosto čudovito in da ga bo z veseljem objavila v Oni. Ne bom tajila, da me je ta formulacija kar ganila.

Pri Europi Donni sem tudi našla "angela", mamo hčerkinega prijatelja, ki tam prostovoljno dela. Tudi ona mi je odprla vrata v redakcijo ter objavo v avgustovskih novicah. Tako je prav, naj se svita v čim več domovih in srcih!

2 komentarja: