četrtek, 11. avgust 2016

Kako prebuditi tigra




je naslov knjige Petra A. Lavina o novem načinu obravnavanja travm. Pravi, da so telesna občutja in ne intenzivna čustva ključ do zdravljenja travme. A ni čudno, da je ta žival stopila v moje življenje kar dvakrat v enem mesecu? Po mojem mi ta videnja pošilja kakšen šaman in je morda tiger trenutno moja žival moči (ponavadi je to črna puma)!?

Drugič sem tigra videla v prelepem filmu Pijevo življenje. Gre za mešanico filozofije, fantazije, infantilnega humorja in prelepih posnetkov. V Mladini so ob filmu zapisali: Beseda je hijena. Metafora je tiger. Metafora požre besedo. To nas rešuje.

Prizor, ko Pi dresira tigra Richarda Parkerja, je zame metafora za boj proti raku. V nekem trenutku moraš zakričati: My (place) in zapiskati na piščal! Te slike se mi še posebej prikazujejo te dni, ker je za rakom zbolela bližnja oseba iz naše družine. Držim pesti, da bi ta na koncu pojedla Richarda Parkerja!

Ni komentarjev:

Objavite komentar