sreda, 17. avgust 2016

Papiga za poštnim okencem



Na pošti na Cigaletovi hočem oddati knjižice Svitanja na pošto. To počnem že dva meseca in obvladam: obložena kuverta, UPN, potrdilo o oddaji pošiljke. Poštni uslužbenki oddam pakete in rečem, da gre za odkup. Takoj začne klobasat, da moram na kuverto napisati še številko TRR računa, če se slučajno UPN zgubi. Najraje imam raso malih administrativnih uslužbenčkov, ki vzamejo oblast v svoje roke. Že malo jezno ji povem, da pakete oddajam že dva meseca po najrazličnejših poštnih izpostavah in da mi do  zdaj ni bilo treba pisati št. TRR računa na kuverto. Ona kvaka nazaj: »Takšna so pravila, takšna so pravila«. Vprašam, pa kako to, da so danes taka pravila pri vas, včeraj so bila pa v drugi butigi drugačna. Pa to je cel Kafka! Zdaj že malo rdeča v obraz prosim, da mi vrne pakete, da grem tja, kjer mi ni treba pisat št. TRR računa. Ko dajem pakete v torbo, še vedno slišim papigo izza okenca: takšna so pravila, pravila…

Po Trubarjevi cesti

Rada imam to ulico, ker si lahko na njej omisliš lasuljo (been there, done that), greš v klub slovensko-srbskega prijateljstva, se naješ falaflov, indijske ali libanonske hrane, kupiš erotične pripomočke, v knjigarni Sanje nabaviš sanjsko knjigo, si ogledaš udarne grafite na ograji pri Rogu in od daleč uzreš nabožne slike cerkve Sv. Petra. Torej nekaj za na glavo, za dušo, drobovje in genitalije.

Moja mama

Ko v bolnici leži na postelji, je čisto majhna. Imam smešen in ganljiv občutek, da je ona moj otrok in jaz njena mama. Ko sva bili danes pred avtomatom s čokoladicami je bila kot mala punčka, ki s prstom pokaže, katere bombone bo jedla. Res je, da starčki dobijo otroške poteze in plenice, ker se počasi vračajo nazaj v maternico stvarstva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar