petek, 5. avgust 2016

Strast Da ali Ne?




Včasih sem pusta kot njiva pozimi. Če nimam strasti in navdiha ne pišem nič. Takrat je na mojem blogu ravna črta, kot da se je njegovo srce ustavilo. Sem pač ognjevito bitje. Malce kot Drago Ivanuša, ki ga Vesna Milek primerja s Prometejem. Z glasbo je podložil večino slovenskih filmov in številne gledališke predstave. Predaja se strasno, brez omejitev. Na žalost ima tudi on svojo zgodbo o raku, ki se mu je naselil v kri. Welcome brother to the club!

Glej, glej kako mi ruši moj koncept alkimije besede.
Takole pravi: Besede so krute. Zabetonirajo. Udarijo. Omejijo. Določijo. Glasba je kot valovanje, ki ga vsak sprejema po svoje.
Po svoje ima prav, ker je glasba veliko bolj čutna in odprta. V tem življenju sem izbrala besedo, v drugem pa, kdo ve….

Barve letošnjega poletja 

Letošnje počitnice so se odvijale v bermudskem trikotniku: Bolnica                      Belton

                                                                                                           English for beginners
Po bolnicah sem spremljala mamo, ki je v 3 tednih zamenjala kar 3. Z beltonom smo prebarvali vse lesene dele našega vikenda. English for beginners sem imela s prijateljico, ki študira in se nikoli ni učila angleško.
Barve letošnjega poletja?
Modro nebo, rjav belton in zlata barva hmeljnega napitka.


I love trees

Drevesa so velika bitja, ki povezujejo zemljo in nebo
Dajejo senco
So dom pticam
Baobab je narobe obrnjeno drevo
Najstarejši je star 3000 let
Drevo lahko objameš
Vanj vrežeš srček in ime svojega ljubega
Skozi njegove veje preseva sonce
Drevo lahko požagamo in izkrčimo celoten deževni gozd, ker smo brezvezniki
Salgado in njegova žena pa znova pogozdita brazilski deževni gozd.


 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar