torek, 22. avgust 2017

Moja Sicilija



Tole je rewind potovanja na Sicilijo, ki ga bom potrebovala pri morebitni slikovni predstavitvi svojih potovanj.

15. julij 2006


Sicilija – otok sonca, vulkanov in mafije

Boter bi rekel: Sicilia, mia madre. Govori se, da mafia pokoplje svoje mrtve na gradbiščih avtocest. No, jaz, Gea in Jan tega ne bomo preverjali na našem potovanju na Sicilijo, točneje v Giardini naxos zraven Taormine (takrat še nismo vedeli, da bo čez 11 let grški amfiteater prizorišče G7, na katerem se bodo postrani gledali nemška Mutti, Macron in Trump).

Rada imam vulkane in vulkansko pokrajino. Spominja me na čase, ko je bila Zemlja še deviška, sama zase in ko je še niso naseljevali homo sapiensi. Od daleč nas pozdravlja vulkan Etna, nekaj mističnega je na njem. Pokrajina je sončna in rodovitna, ljudje preprosti in prijazni. Z lastnikom hotelčka lomim svojo italijanščino. Namesto da bi govorila o vremenu in znamenitostih, kjer bi zadoščali klici: »si, certo, que bello, mi piace, dolce far niente…« se zapleteva v monetarno politiko in sprejemanje evra. Lastnik je tak človekoljub, slika se z vsemi svojimi gosti. Pozna nekaj Jugoslovanov, ki so hodili sem na morje.

Vročina pripeka kot nora. Gea pri prvem kopanju nabaše na meduzo. Ko lastnika vprašam, kaj narediti, zamahne z roko, češ »niente«.
Privoščimo si izlet na Eolske otoke. Kaj tako lepega še nisem videla. Čisto morje, zanimive oblike skal sredi morja, divja vulkanska pokrajina, vonj po žveplu…

Dve največji kulinarični ekspediciji v Giardini naxos sta najti špagete bolognese (najbrž so prepoceni za petične goste) in kolikor toliko spodoben kapučin. A ste Italijani že pozabili, da beseda pomeni kapica, ker mora biti na vrhu spenjeno mleko. No capisci? Meni prinašate skora vdrto kapo na mlačni kavni mešanici. Fej, to je najslabši kapucino, ki sem ga kdaj pila.

No, imamo pa vsaj nogometni finale svetovnega prvenstva. Ja, to je tista znamenita tekma, v kateri sta se prerivala Marco Materazzi in Zinadine Zidane po verbalni provokaciji prvega. Zmagali so Italijani in vso noč so prepevali in razgrajali, mi turisti smo pa tudi bili del tega dogajanja. Viva il football!




Ni komentarjev:

Objavite komentar