petek, 10. november 2017

Sodobna pehta ali kako te z grafologijo olupijo kot čebulo




Ko takole križarim po mestu in iščem zdrave navdihe za svoj telešček, naletim na bio trgovino RŽ pri Stari cerkvi. Trgovina se šibi od bio izdelkov. Gospa Viktorija, ki trgovino vodi, je prijazna živahna gospa, ki je pokopala še ne trideset-letnega sina, umrlega za rakom. Takrat si je obljubila, da bo po svojih močeh pomagala ljudem v stiskah. Ja, tako je to, vsak po svoje rinemo svoj cankarjanski voz pomoči sočloveku v klanec. Eni s povezovanjem in politiko društev, kot so na primer skupine za samopomoč, drugi spet z besedo (tri knjige treh Darij: Darje Molan, Darje Rojec in Darje Avsec) pesmijo, čajčki ali bio žiti.

Vse šteje, vse hasne …Če ne takoj, pa malo kasneje. Milena iz sežanske skupine je dobro ugotovila, da v lokalnem glasilu objavljajo same »marinade«, npr. tri strani opisa kostanjevega piknika, članke o dejavnosti »rakavega odreda« pa težko kdaj objavijo. »Ma ne smejmo obupat,« pravi in se strinjam z njo.

No, zdaj pa nazaj k moji zeliščarki Pehti. To je gospa Magdalena, ki ob petkih gostuje v Ržu. Diagnozo postavi na podlagi grafologije, ki jo je študirala v Ameriki. Je prvobitna ženska, malo podobna Svetlani Makarovič, samo bolj pristna in zemeljska. Na papir napišeš nekaj stavkov, potem te pa začne lupit kot čebulo. Začne s talenti (kar je dobro s psihološkega stališča). Z zelo lepo, izpisano pisavo niza alineje in oblikuje tvoj psihoprofil. V desetih minutah pride do jedra mojih napetosti. Kapo dol! Brez visokoleteče filozofije. Predpiše mi kapljice Plahtice in Hildegarde 15. Spomnim se, da je vse dobro treba uživati po kapljicah (mogoče bom prešla tudi na pitje piva po kapljicah, hihi).

1 komentar:

  1. Oja Darja, tale sodobna Pehta je tudi že meni šlogala iz pisave. Verjamem, da je študirala v Ameriki. Tudi meni je predpisala čajček - smetliko, ekološko seveda in mi povedala, da so moji "o-ji"veliko preozki. Moje mnenje je, sa se pisava spreminja (glede na čustveno stanje) in da zato nekaj stavkov ne more pokazati pravega stanja. Smetlike ne pijem, čeprav sem jo kupila, pač pa se trudim ozaveščeno se ne jeziti in obenem pisati čimširše "o-je. Z ljubeznijo do sebe in drugih, z odpuščanjem mi kar dobro uspeva.Sodobne Pehte dobro vejo kako se stvari streže.
    pozdravček Julijana

    OdgovoriIzbriši