petek, 23. november 2018

O dlaneh


Dlani so lahko tople ali hladne, mehke ali raskave, velike ali majhne… Z njimi božamo ali kloftamo, žugamo, uporabljamo jih pri govorici gluhonemih, iz njih beremo usodo, se z njimi rokujemo, jih polagamo pri reikiju in zdravimo.

In prav o zdravilnih dlaneh bi danes napisala nekaj več. Reiki je starodavna japonska metoda, ki naj bi jo po izročilu v preteklosti obvladali vsi ljudje. V rokah imamo namreč zdravilno moč, ki jo z malo vaje in s koncentracijo na ljubezen ter svetlobo uporabimo za zdravljenje. Energija namreč vedno najde svojo pot.

Ta zdravilna energija mi je na pot pripeljala sorodnico, reiki zdravilko. Tako, brez obvestila, ne da bi jo poklicala, kar narisala se je v mojem  življenju, seveda ne naključno, ker naključij ni. Je drobna ,a okretna, kot kakšna veverica, lahko bi ji rekla tudi gozdna vila, ker ima rada naravo in je vedno živela z njo. Je samorastnica, polna bogatih, težkih življenjskih izkušenj, iskrena, nepotvorjena, direktna. Malo samosvoja in posebna. Njena največja vrlina je zlato srce in želja ljudem pomagati. Brez leporečja in mistike.

Mislim, da mi jo je božanski načrt pripeljal, ne samo da mi pomaga pri dnevnih tegobah, ampak da mi bo tudi učiteljica in da bova z ramo ob rami hodili kot prijateljici in sorodni duši. Amen in hvala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar