ponedeljek, 26. november 2018

Pravi dnevniški zapis

Sobota, 24. november 2018

Zdajle, ko začenjam pisati, se spomnim, da je to tisti moj D datum, ko sem bila pred desetimi leti operirana na raku na dojkah. Saj sploh ne vem, kako se praznuje deseta obletnica? S torto v obliki dojke? Z upihom desetih svečk? S tiho zahvalo, da se je vse dobro končalo, da sem obdržala dojko, kot približno kaže zgornja slikca s prečnim rezom, kot brazgotino, ki me bo večno spominjala na mojo največjo dotedanjo zmago?

Glede na to, da sem pozabila na ta jubilej, živim svoje običajno sobotno življenje. Zaradi nizke oblačnosti, ki sega do tal in grozi z dežjem, ostanemo v LJ in ne gremo na vikend v Iški. Najprej je na sporedu jutranja kavica (mn,mn), potem pa ob pol devetih antibiotik. Nato se odpeljemo na Žale, na pokopališče h tašči, kjer odstranimo prvonovembrski aranžman in ga zamenjamo z bolj zimsko različico. Seveda sledi shopping v Lidlu. Mi smo bolj skromni, Gea ima večji nakup, ker njena družina šteje tudi 2 mačka z njunimi mačjimi potrebami.  Brez Kalimera seveda ne gre. Lastnica nas vedno veselo pozdravi z »O, Joško je prišel (in potem dolgo nič: - njegova družina…).

Beseda ob pirčkih teče o »črnuhih in zumbah« (me kar zmrazi ob takih imenih). Kako so zumbe hitri tekači in kako so črnuhe izvažali iz Afrike v Ameriko.

Po kosilu je kučni film. Gledam lep poetičen film o medvedku Puju in Cristopherju Robinu. Saj veste tistem fantku, ki za roko drži plišasto igračo medvedka Winnieja, kot da je živa.



Zgodba pripoveduje, kako je njegov oče, Alan Milne, v ustvarjalni krizi izkoristil svojega sina za najuspešnejšo zgodbo za otroke vseh časov. Na srečo je končno sporočilo pozitivno: pisatelj je za svojega sina ustvaril pravljični svet, ki sta ga najprej bila deležna oba protagonista, potem pa tudi preostali svet. Sanje nikoli niso zaman!!

Zvečer berem priročnik o reikiju. Celo poglavje je posvečeno kundalini jogi, ki smo jo pri naši jogi kar dobro vadili. Vidiš Darja, da je vse na svetu povezano, in da se slej ko prej poveže v sveto geometrijo spirale in vijačnice!


Ni komentarjev:

Objavite komentar