nedelja, 7. junij 2020

Kam gredo luknje, ko sira ni več?


Kam gredo luknje, ko sira ni več, je spraševal že Bertold Brecht. Jaz lahko dodam svoj umotvor: Kam bodo šli kolesarji, ko ne bo več protestov? Ali Kam je šla vsa naša ljubezen do oseb, s katerimi smo prekinili zveze?

Sprehajam se po Stegnah in z dlanjo ljubkujem zoreče se biljke žita, kot v filmu Gladiator, če se spomnite. Hvaležna sem za bivanja, za redke sončne žarke, ki se pretikajo med belimi oblaki.


V petek sta bila Venera in Sonce v pentagramu, Venera je iz nočne zvezda zdaj vzšla na jutranje nebo. Venera je nasploh simbol ženskosti in odnosov, vendar ne smemo pozabiti, da simbolizira tudi ustvarjalnost.

 

Ponoči sem predelovala odnose: odmetavala, kar je bilo preživeto in je bolelo ter zarisovala poteze prihodnjih, dobrih in osrečujočih odnosov. Levila sem se kot kača, staro kožo dol, z novo v višje in boljše vibracije. Naj teče čim več oksitocina, tega hormona sreče, ki se mi sprošča pri reiki tretmanih. Preberem, da se tudi med porodom sprošča ta hormon in da je zato tako pomembno, da je pri porodu prisoten partner. Evo, tolk sem že stara, pa sem za to prvič slišala. Moji nazori pri rojevanju so bili, da mi J. pač ne more nič pomagati pri bolečinah, on je bil enakega mnenja in se je tako »žival sama matrala«. Prvič osem ur, drugič šest ur. No, je pa edino res, da si na koncu poplačan s svežim bitjecem, ki še diši po vesolju …

Po enem letu je zunaj spet intervju J. Rogana z Elonom Muskom. Musk pravi, da si bomo lahko kmalu vgradili v lobanjo nevrolinke, s katerimi si bomo povečali kapaciteto naših možgan. Nič več se nam ne bo treba sporazumevati z besedami. Itak bomo pa kmalu pristali na Marsu, kjer si bomo ustvarili novo kolonijo. Damn! Ta vizija mi ni všeč. Joe Rogan pa je glas razuma in Elona spomni na dobro staro nostalgijo »bio« obstoječega človeka, ki ima npr. še vedno rad romantične taborne ognje.  In kako bi se lahko takle ekspresivni  jezični dohtar, ki verjame v moč dobre besede in argumentiranja, odrekel čarobnosti besedovanja. No, Elon je pa res bolj hladen, kot bitje iz vesolja, simpatično neroden, s svojim tikom prikimavanja na koncu stavka. V lanskoletnme intervjuju mi je bilo všeč, ko je s solzami v očeh razlagal, da mu je mar za okolje, a da ga ameriški senat ne podpira. Letos me je presenetil z novim otrokom (že sedmim po vrsti?!),  ki ga ima z vsaj petnajst let mlajšo kanadsko pevko Grimes. Ta mala se mi zdi prava »frkljica« in je najbrž resnobnega Elona kar precej poživila. V intervjuju je nosečnost označila za "veliko požrtvovalnost, ki te stane telo in svobodo". (hihi, glej sestavek zgoraj o sreči nosečnosti in rojevanja).

Sinu sta dala ime X Æ A-12. Ej Elon, to je otrok in ne kakšen tvoj vesoljski ali avtomobilski model. Novo pečeni očka je takole označil otroka:"Je vesel, srečen in nadvse prisrčen«. God bless!

Ni komentarjev:

Objavite komentar