sreda, 8. april 2020

V postelji s sovražnikom in v banji z Madonno


Vsak dan isti gibi, isti ljudje, isti prostori.
Umivanje, iz pidžame v trenerko, obvezna skodelica kave. Ko mi je kolega poslal sliko kavopivke Ivane Kobilice, sem se zgrozila, kako sem se v karanteni postarala. Ob 8h vklop kompa in pozdrav kolegom po Skypu.

Dan je enak prejšnjemu. Poskušam se spomniti, če sem šla včeraj v gozda ali ne, pa so mi že vsi dnevi enaki in se več ne spomnim.

Trump pravi, da maske ne bo nosil. Da ne paše k ovalni mizi, za katero sedijo kronane glave!? Donald, bravo. Meni tudi maska velikokrat ne paše k barvi oblačil, pa jo vseeno nosim za v trgovino ali lekarno. Saj drugam pa itak ne morem. 

Tukaj so pa že smernice pariške visoke mode za koronamaske za letošnjo pomlad.

V postelji sem še vedno s sovražnikom. Saj se spomnite tistega filma z Julio Roberts, ki mora spremeniti identiteto, da pobegne od nasilnega moža. Moj sovražnik ni nasilni mož, ampak njegove »nasilne« bolezni, ki kot Demoklejev meč že več let visijo nad nama.


V banji sem pa z Madonno, ki se vsa mlečna in eterična namaka v prestižni banji. Na vodi plavajo cvetni listi vrtnic, ona pa recitira, da je virus velik izenačevalec, ker ne ločuje med bogatimi in revnimi, med pametnimi in neumnimi, med smešnimi in dolgočasnimi… Pa ja, samo ko bo korona norija mimo, se boš ti lahko še vedno namakala v svoji banji, uživala v vseh svojih nepremičninah in več kot 700 milijonov dolarjih na računu. Manj pa je znano, da njen brat Anthony Cicconea živi na ulicah Michigana, kjer je odvisen od milosti mimoidočih. Madona, a se ne bi enkrat izenačila s svojim bratom in mu dala kakšen belič ali dva?

Ni komentarjev:

Objavite komentar