sreda, 18. marec 2020

Moj korona virus - Potreba po bližini


Buh dej presvitli Slovenci (slog Janez Svetokriški)

evo, danes je 3. dan dela od doma. V našem podjetju se imamo pri tem kar fajn, zjutraj si postrežemo z virtualno kavico, potem se pogovorimo o modnih smernicah Lorelle za delo pred računalnikom (večinoma smo z svojimi razvlečenimi pajkicami in trenirkami ter termo štumfi vsi pogrnili), si pošiljamo fotke, kdo bo kaj pojedel za kosilo in se potem ob koncu dneva veselo odlogiramo.

Kot vidite po naslovu sem korono s svojilnim zaimkom »moja« že malo sprejela za svojo. Kot vedno si vsako stvar predstavljam po svoje in iščem slikovite ali malo bolj nenavadne vidike. Jezikovno mi je všeč pridevnik »fantazmagoričen«. Npr. Markov trg brez turistov je fantazmagorično tih. Končno smo trg spet vrnili golobom. Ali pa slikovna predstava, »ta čudoviti svet mikroorganizmov«, če si jih predstavljamo brez njihovega zloveščega  vpliva. Eto »zlovešč« je tudi en tak dober pridevnik za tole situacijo. Včeraj me je na TV kar malo razjezil glumaški intervju Marcela Štefančiča z znamenito imunologinjo. Vanjo je rinil z vprašanjem: »Pa kako virus ve, da mora ravno name?«  Sem pa vseeno izvedela, da je naravni gostitelj korone kot tudi mnogih prejšnjih virusov netopir. Uau, do te živalske vrste imam velik odpor. Že prej sem ga imela, ko sem ga pa enkrat našla viseti na stropu spalnice v Iški, me je pa dokončno zvilo. Jože ga je z lopato vrgel čez okno, na tleh je pa potem še nekaj sikal…  Netopirji, ne hvala. So pa izredno prilagojena bitja, ko letijo, se jim temperatura zelo poviša in brez težav »gostijo« razne generacije virusov.

Sedaj pa k prekinitvi družabnih odnosov. Ljudje smo družabna bitja, potrebujemo dotik, objem bližino. Sedaj se namesto »rokovanja« »nogujemo« ali »komolčkamo«. Jaz sem danes namesto objema svojih dragih v gozdu objela visoko smreko. Skušala sem se povezati z njeno dušo, samo zaenkrat še ne gre. Draga Ivanka, bom še vadila, saj veš, da sem pridna učenka.

Kaj nas bo pan(epidemija) naučila? Že itak preveč visimo na ekranih, zdaj smo pa v to še bolj prisiljeni. Gospodarstvo se ohlaja na celem planetu, ko bo pa epidemija mimo, bomo pospešeno pognali tovarne, da nadomestimo zamujeno. Kapital pred človekom, a ne?

Od hčerke dobim zanimivo tolmačenje, zakaj je prišlo do tega izbruha. Jasno je, da gre za čiščenje. Članek pravi, da je to prehod v 5. dimenzijo, to je v ljubezen, harmonijo in radost. Jaz v to verjamem, vi pa, kakor hočete!

Pa še nekaj namigov za maske proti koronavirusu, da boste v trendu:





Ni komentarjev:

Objavite komentar