četrtek, 19. marec 2020

Večerna izdaja Moj koronavirus: Skromnost


Pozdravljeni, ljudje

Danes sem žalostna, ker sem včeraj dala na splet fotke smešnih mask proti virusu, zdaj se je pa zgodilo, da nam primanjkuje mask tudi za tiste, ki jih najbolj potrebujejo, to so zdravniki, humanitarci, negovalci starejših, prodajalci, delavci v proizvodnji…  Je pa res, da so Kitajci že iz vsega hudega, zmagovalno držijo 2 prsta v zrak, njihov predsednik je ponosen na svojo avtoritativno državo in discipliniran narod, da so po 3 mesecih ugnali koronico v kozji rog.

EU se je izkazala kot ena velika zabloda in nemoč, vsaka država misli le nase, maske in zaščitna oprema, ki nam jo je prek posredovanja Aleksanda Čeferina daroval Jack Ma iz Alibabe, so zablokirane v tovornjakih nekje na ozemlju EU. Dio porko, sem jezna, a ne moremo zalaufat tistega Falcona, ki je včasih prevažal »politično« blago, zdaj bi ga pa kot humanitarno pomoč spustili skozi vse blokade?! Kako lahko zahtevamo od ljudi, da bodo jemali brise, operirali, pomagali pri porodih, če morajo pri tem ogrožati svoje zdravje!!

Danes sicer v službi nisem imela virusa, sem pa izgubila 3 ure, ko mi je dol padlo virtualno omrežje in sta mi domači in zunanji računalničar reševala stanje, pa ni in ni šlo. Vadim notranji nasmeh, čas teče, roki preganjajo.

Včeraj me razveseli novica, da je moja sošolka iz gimnazije začela pisati blog. To je kot novo rojstvo. Tale kriza je priložnost, da gremo vase, pogledamo v svoje skrite kamrice, izbrusimo biser svoje duše, se dotaknemo sočloveka. Me prav zanima, ali bo blog izpoveden, literaren, filozofski, razmišljujoč. Vsekakor draga Pavla, pa bom dihala s tabo!

Danes bi spregovorila o skromnosti. V času potrošništva ko nam oglaševalci perejo možgane in umetno ustvarjajo potrebe po dobrinah je to kar težko. Zahteva najprej ozaveščanje, da vsega tega ne potrebuješ, potem pa je treba to še izvesti v praksi. Na svet prideš gol, iz njega se posloviš brez materialnih dobrin.

V mladosti smo doma bili kar skromni. Oče in mama sta namesto za hrano, oblačila in dopuste raje dajala v zidove, da zdaj lahko sestra živi v hiši v Rožni dolini, jaz pa uživam v naravi v Iški. Vsi veliki ljudje, kot Mati Tereza, Jezus Kristus, Mahatma Gandhi, Buda, so živeli skromno. Materializem pokvari ljudi. In kako naj naše otroke vzgajamo v skromnosti, ko imajo vsega polno rit. Ta telefon ni zadost dober, tiste kavbojke niso prave znamke itd. Že v osnovnih šolah se izvaja segregacija otrok, ki imajo in tistih, ki nimajo.

Pri skromnosti imam v mislih tudi duhovno skromnost, da se ne bahaš s svojimi dosežki in sposobnostmi. Če si dober, te bodo ljudje itak prepoznali.

Pandemija koronavirusa je priložnost, da preklopimo na »skromnost«. Pri hrani, oblačilih, zabavi.

Kar pa zadeva človeške odnose, tu si pa dajmo duška, bodimo zahtevni, nič naj nam ne bo zadosti dobro, če odnosi niso iskreni, pristni, tisti TA PRAVI!



Ni komentarjev:

Objavite komentar